Anda memiliki barangan, pakaian lama/terpakai yang ingin disumbangkan?

Jangan buang/bakar harta benda anda yang lama tapi masih bermaanfaat untuk orang lain. Tingkatkan amal jariah anda. Mungkin anda sudah tidak memerlukannya tapi masih ada insan yang masih memerlukannya. Pihak kami bersedia menerima apa jua bentuk sumbangan seperti mesin basuh, komputer, camera, kenderaan (van) dan sebagainya demi kemudahan dan keselesaan anak-anak di bawah naungan PPAMNPP.

Jutaan Terima Kasih Kepada Yang Sudi Menyumbang

Salam ceria untuk semua, kami dari pihak pertubuhan permata al-mahabbah mengucapkan jutaan terima kasih kepada pihak yang prihatin kepada kami. Kami dari PPAMNPP mendoakan agar tuan/puan sentiasa dirahmati ALLAH dan mendapat nikmat dan rahmat dari Allah. Dan Allah mempermudahkan segala urusan tuan/puan.

Dirumah permata kasih masih dan rumah jagaan baitul al-mahabbah yang dinaungi oleh PPAMNPP sangat memerlukan sumbangan seperti barangan keperluan harian atau kewangan bagi menampung keperluan disini.

Untuk sumbangan boleh datang ke rumah permata kasih/rumah jagaan baitul al-mahabbah atau boleh juga bank in ke akaun Maybank.

Maybank - 557090309604 -
Atas nama "Pusat Jagaan Permata Kasih"

Sekian, Terima Kasih.

Comments

Popular posts from this blog

Keperluan yang sangat diperlukan

MEMOHON SUMBANGAN PEBELANJAAN DAN KEPELUAN HARIAN